3 + 1 τρόποι να αυξήσετε τις εγγραφές email στο e-shop σας

01/02/20173 + 1 τρόποι να αυξήσετε τις εγγραφές email στο e-shop σας

Η διαδικασία εύρεσης περισσότερων subscribers στο e- shop σας ορισμένες φορές μπορεί να γίνει ιδιαίτερα δύσκολη. Παρ όλα αυτά όμως, είναι από τις πιο σημαντικές κινήσεις marketing που θα πρέπει να υιοθετήσετε και χρόνο με το χρόνο αποδεικνύεται "θησαυρός" για όσους ξέρουν να τη χρησιμοποιούν προς όφελός τους.

Σίγουρα θα γνωρίζετε, αν όχι όλα, τουλάχιστον τα πιο βασικά tips που εφαρμόζονται σε κάθε email marketing strategy στο τομέα των e- shops. Μαζί θα μάθουμε μερικά ακόμα για να πάτε τη στρατηγική που ακολουθείτε ένα βήμα παραπέρα.

Pop- up Καλωσορίσματος!

"Καλώς ορίστε" τους επισκέπτες του e-shop σας με ένα pop-up με το που εισέλθουν για πρώτη φορά στη σελίδα σας. Φροντίστε να είναι λιτά και όμορφα σχεδιασμένο και το μήνυμα να είναι ξεκάθαρο και ευδιάκριτο. Ζητήστε να κάνουν εγγραφή για να λαμβάνουν ενημερώσεις σχετικά με τρέχουσες προσφορές ή νέα προϊόντα. Δεν είναι λίγοι μάλιστα αυτοί που συνοδεύουν το μήνυμα του pop- up με μια συμβολική έκπτωση για κάθε νέο χρήστη που πραγματοποιεί εγγραφή. Το call-to-action της εγγραφής θα γίνει σίγουρα πιο δελεαστικό, δίνοντας στο χρήστη ένα λόγο παραπάνω να θελήσει να εγγραφεί στο e-shop σας.



...προσθέστε (και) μια φόρμα εγγραφής

Προσπαθήστε να ξεφύγετε από τη λογική του να βάζετε σε κάποιο σημείο του e-shop σας μια απλή μπάρα ζητώντας το email ενός επισκέπτη. Εμπλουτίστε την email marketing στρατηγική σας, ζητώντας από τους επισκέπτες να συμπληρώσουν μια ολοκληρωμένη φόρμα εγγραφής (αλλά διακριτική...). Μην το παρακάνετε! Φροντίστε τα υποχρεωτικά πεδία να είναι τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεστε για την μετέπειτα επικοινωνία σας μαζί τους. Σίγουρα θα δεχτούν να συμπληρώσουν τη φόρμα πιο εύκολα, μιας και δεν θα κουραστούν με γενικές και ανούσιες πληροφορίες (που πολλές φορές δεν θέλουν να μοιραστούν), και εσείς θα έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τον εν δυνάμει πελάτης σας.

Facebook … Leads ads!

Χρησιμοποιήστε τις απίστευτες δυνατότητες του Facebook όχι μόνο για επικοινωνία με το κοινό σας αλλά και για την εγγραφή επισκεπτών στο e-shop σας. Αν δεν γνωρίζετε τι είναι, να έχετε στο μυαλό σας ότι είναι σαν sponsored posts (προωθούμενα posts) που προσφέρουν τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ένα call-to-action που θα στοχεύει στην εγγραφή ενός χρήστη στο newsletter σας. Επίσης, μπορείτε να στοχεύσετε αποκλειστικά στο κοινό ή στα κοινά που σας ενδιαφέρουν, προσαρμόζοντας τη φόρμα εγγραφής στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης.

Χρησιμοποίηστε QR code!

Επικεντρωθείτε στους σύγχρονους smart phone χρήστες χρησιμοποιώντας το λεγόμενο QR (Quick Response) code. Αν σαν όνομα δεν σας λέει κάτι τότε δείτε αυτό:





Κάτι σας θυμίζει;

Πρόκειται για μια τεχνική, αρκετά διαδεδομένη στους χρήστες των φορητών συσκευών με κάμερα. Δημιουργήστε το QR code του e-shop σας το οποίο όταν κάποιος το σκανάρει θα του ανοίξει η σελίδα με την φόρμα εγγραφής που τον προτρέπει να κάνει subscribe στο newsletter. Πρόκειται για έναν πολύ μοντέρνο και έξυπνο τρόπο για να αυξήσετε τους συνδρομητές σας από άλλες πηγές, εκτός από την ιστοσελίδα σας και τις υπόλοιπες email marketing στρατηγικές που ακολουθείτε. Το όφελος είναι ότι οι πελάτες μπορούν να ανταποκρίνονται άμεσα και εύκολα χωρίς να πληκτρολογούν, να κάνουν scroll ή να ψάχνουν όλο το web για να βρουν το e-shop σας. Μπορείτε να Βρίσκεστε παντού με ένα μικρό "κουτάκι" και να τους καλείτε να εγγραφούν στο newsletter του e-shop σας με μια απλή κίνηση (scan με το κινητό). Αυτό θα βελτιώσει σημαντικά το ποσοστό ανταπόκρισης και θα διαφοροποιηθείτε και από τον ανταγωνισμό.