CTI for Soft1

Computer Telephony Integration – CTI for Soft1

Για την εξυπηρέτηση των αυξημένων αναγκών επιχειρήσεων & οργανισμών ενοποιημένης διαχείρισης των τηλεφωνικών κλήσεων με το σύστημα ERP που διαθέτουν δημιουργήθηκε ο κατάλληλος συνδετικός κρίκος! Υπηρεσίες αυτοματοποιημένης διαχείρισης εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων μέσω Soft1 για όλα τα τηλεφωνικά κέντρα

Contact Center Manager
CTI for Soft1

To σύστημα CCM (Contact Center Manager) CTI αποτελεί μία ισχυρή πλατφόρμα λογισμικού, η οποία πάρεχει τη δυνατότητα αυτοματοποιημένης διαχείρίσης εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων. Λειτουργεί ως ο συνδετικός κρίκος μεταξύ του λογισμικού Softone και του τηλεφωνικού κέντρου, που διαθέτει η επιχείρηση, επιτυγχάνοντας την μεταξύ τους διασύνδεση και λειτουργία.

UNIFIED COMMUNICATIONS
@YOUR SOFT1 ERP

What We Offer

  • Άμεση διασύνδεση του SoftOne με τηλεφωνικό κέντρο τεχνολογίας Asterisk
  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων μέσα από το περιβάλλον του SoftOne
  • Δημιουργία, διαχείριση και εκτέλεση σύνθετων καμπανιών εξερχόμενων κλήσεων μέσα από το περιβάλλον του SoftOne
  • Υποστήριξη πολλαπλών dialing modes (Preview, Progressive, Predictive)
  • Δυνατότητα δημιουργίας μηχανισμών αυτόματης διαχείρισης/εξυπηρέτησης κλήσεων
  • Πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο για τις καμπάνιες εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων
  • Πλήρη έλεγχο και προγραμματισμό του CTI Server μέσα από το περιβάλλον του SoftOne

Επικοινωνήστε μαζί μας και ένας έμπειρος σύμβουλός μας θα σας καθοδηγήσει για το πώς θα μετατρέψετε τα πλεονεκτήματα του CCM CTI for Soft1, σε λειτουργική υπεροχή για την επιχείρησή σας