5 λόγοι που το Landing Page παρουσιάζει υψηλό Bounce Rate

17/03/20175 λόγοι που το Landing Page παρουσιάζει υψηλό Bounce Rate

Κάθε Landing page μπορεί να διαφέρει, αναλόγως φυσικά και με τα μηνύματα που επιθυμεί να περάσει στον επισκέπτη του website. Παρόλα αυτά όμως το υψηλό bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης) είναι ένα πρόβλημα που αφορά κάθε επιχείρηση που βλέπει ότι η ιστοσελίδα της δεν έχει τη ‘’κίνηση’’ και τους επισκέπτες που ανέμενε. Αντί να περάσουμε σε πιο βαθειά και περίπλοκα αίτια που μπορεί να είναι υπεύθυνα για το πρόβλημα αυτό, ας δούμε κάποια πιο βασικά θέματα που ενδεχομένως θα πρέπει να αναθεωρήσετε.


To design και animation της landing page είναι ... φτωχά!

Είναι γεγονός ότι το πρώτο πράγμα στο οποίο θα σταθεί κάποιος μπαίνοντας σε ένα website είναι η εικόνα και το ύφος που θα αντικρύσει. Για το λόγο αυτό πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στα χρώματα του design, στο ακριβές μήνυμα που θέλετε να περάσετε, και στο ακριβές style που θα κάνει τους επισκέπτες σας να αντιδράσουν! Για παράδειγμα, έαν ξεφύγουμε από το αρχικό μας σχεδιασμό και πλάνο και δημιουργήσουμε μια εικόνα που προκαλεί σύγχυση από αχρείαστες φωτογραφίες και περιοχόμενο, τότε αποτρέπουμε τους επισκέπτες από το να πραγματοποιήσουν σημαντικά leads για εμάς. Keep it simple...


Αόριστα ... μηνύματα!

Το να δημιουργούμε απλά και κατανοητά μηνύματα είναι ζωτικό! Οι χρήστες πολύ συχνά εγκαταλείπουν με συνοπτικές διαδικασίες μία landing page η οποία τους μεταφέρει αόριστα μηνύματα που το μόνο που κάνουν είναι να τους αποπροσανατολίζουν. Π.χ. κανένας δεν θα συμπλήρωνε μια φόρμα με τα στοιχεία του, εάν τα μηνύματα που λάμβανε δεν θα τον βοηθούσαν να καταλάβει το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει το website που επισκέφτηκε! Προσοχή λοιπόν! Απλά, λιτά και άκρως κατανοητά μηνύματα!


Υπερβολικά Call-to-Actions.

Αφού δώσουμε την απαραίτητη προσοχή σε θέματα design και μηνυμάτων της landing page, πρέπει μετά να συμπεριλάβουμε ένα σχετικό call-to-action που θα οδηγήσει τους χρήστες σε επιθυμητές ενέργειες. Είτε θέλουμε να συγκεντρώσουμε emails, είτε να προτρέψουμε τους χρήστες σε αγορές, το call-to-action που θα χρησιμοποιηθεί πρέπει να είναι to the point και όσο πιο απλό γίνεται! Οπότε αφήνουμε στην άκρη τα πολλά call-to-actions και επικεντρωνόμαστε σε ένα για κάθε ενέργεια!


Η παρα πολύ συχνή εμφάνιση των Pop-ups.

Σύμφωνα με έρευνα που έγινε το 2016 τo 70% των χρηστών βρίσκουν ότι μερικά pop-ups που τους εμφανίζονται είναι άσχετα και ενοχλητικά. Ας φανταστούμε ότι μπαίνουμε σε μια landing page όπου η συχνότητα με την οποία εμφανίζονται άσχετα pop-ups όσο περιηγούμαστε στη σελίδα είναι πραγματικά μεγάλη. Η πρώτη φυσιολογική κίνηση θα είναι να μας δημιουργηθεί εκνευρισμός και να φύγουμε από τη σελίδα (bounce). Το ίδιο πράγμα ακριβώς κάνουν και οι υπόλοιποι χρήστες. Φεύγουν από τη σελίδα εξαιτίας ενός πράγματος που τους εκνευρίζει. Προσοχή λοιπόν, ο κανόνας ‘’λίγα αλλά καλά’’ είναι must!


Αργή σύνδεση σελίδας.

Εάν ο χρόνος που θέλει μια σελίδα για να κάνει loading το περιεχόμενό της είναι μεγάλος, τότε έχουμε θέμα. Και επειδή ο κάθε χρήστης δεν είναι Πηνελόπη για να περιμένει τόσο, φεύγει, ακόμα και αν η πληροφορία που βρίσκεται στη landing page τον ενδιαφέρει αρκετά ... άλλωστε δεν θα προλάβει να τη δει! Μεγάλη προσοχή λοιπόν γιατί αυτός είναι από τους καθοριστικότερους παράγοντες για υψηλό bounce rate.