Προωθώντας το ηλεκτρονικό σας κατάστημα (eshop). 6 Tips που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας.

07/10/2021Προωθώντας το ηλεκτρονικό σας κατάστημα (eshop). 6 Tips που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας.


Έχετε ξεκινήσει digital marketing ενέργειες, με σκοπό την προώθηση του eshop σας και τα αποτελέσματα που λαμβάνετε δεν είναι τα προσδοκώμενα ή ανάλογα της επένδυσής σας;


Παρατηρείτε ελάχιστες ολοκληρωμένες παραγγελίες, χαμηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, κλικ τα οποία δεν οδηγούν σε μετατροπές πώλησης online και χαμηλό ποσοστό αλληλεπίδρασης στα Social Media;


Εφόσον έχετε εντοπίσει κάτι από τα παραπάνω να συμβαίνει και για μεγάλο χρονικό διάστημα μετά την έναρξη των διαφημιστικών καμπανιών σας, τότε θα πρέπει να επαναπροσδιορίσετε την digital marketing στρατηγική σας.


Το e-commerce σήμερα

Αποτελέσματα ερευνών αναφέρουν, ότι το 50% των οργανισμών δεν είναι σε θέση να ορίσουν ξεκάθαρα από μόνοι τους, μία ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική.


Ειδικά σήμερα, ύστερα από δύο μεγάλης διάρκειας Lockdown αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τις επιχειρήσεις να σχεδιάσουν, να υλοποιήσουν αλλά και να εκτελέσουν άρτια, μια δομημένη digital marketing στρατηγική καθώς θεωρείται δεδομένη πλέον, η εξοικείωση των καταναλωτών με τις online αγορές. Σκεφτείτε τα μεγέθη των καταναλωτικών αναγκών που εξυπηρετήθηκαν online κατά τη διάρκεια δύο μεγάλης διάρκειας Lockdown.


Μάλιστα, δεδομένα που έχουν προκύψει σε πρόσφατη έρευνα, αποτυπώνουν το γεγονός ότι πλέον ηλεκτρονικές αγορές πραγματοποιούν έξι στους δέκα Ευρωπαίους, με το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη να κατακτά το ένα ορόσημο μετά το άλλο. (Διαβάστε σχ. εδώ: https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1768350/online-agores-o-enas-stous-eksi-europaious )


Αντιλαμβανόμαστε εύκολα, την αναγκαιότητα της online προώθησης για τις επιχειρήσεις και ειδικότερα αυτών που δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο. Αρκετές από αυτές μάλιστα, έχουν εντάξει στις διαδικασίες τους το digital marketing, χωρίς όμως να έχουν πετύχει ιδιαίτερα αποτελέσματα, καθώς όταν έρχεται η ώρα της αξιολόγησης, τα συμπεράσματα που προκύπτουν δεν είναι ικανοποιητικά και αποθαρρύνουν οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια, προς την κατεύθυνση αυτή..


Σε αυτό το άρθρο, σας παρουσιάζουμε μερικά χρήσιμα tips τα οποία πέρα από το να βελτιώσουν την απόδοση των προωθητικών ενεργειών σας (ROI), μπορούν να γίνουν η αφετηρία μια ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής.


1. Προσκαλέστε τους χρήστες να κάνουν τις αγορές τους μέσα από το eshop σας.

Μία περιήγηση σε ένα online κατάστημα ολοκληρώνεται με επιτυχία, όταν γίνεται μια αγορά. Ωστόσο για να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει ο χρήστης να δει ξεκάθαρα όλα τα CTA (Call to Action) Buttons τα οποία θα το οδηγήσουν σε αυτήν.



Δείτε πόσο ξεκάθαρα φαίνονται τα CTA Buttons (SHOP Women – SHOP MEN). Ο χρήστης αντιλαμβάνεται εύκολα ότι βρίσκεται σε ένα Online Κατάστημα, αφού το πρώτο μήνυμα που βλέπει είναι SHOP Women/Men.


ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν δεν προσκαλέσεις τον υποψήφιο πελάτη σου να αγοράσει από εσένα κάποιο από τα προϊόντα σου, τότε θα το κάνει κάποιος ανταγωνιστής σου, ο οποίος είναι και πιο πιθανό να τον πείσει.


Ξεκάθαρα CTA’s Buttonς, σε όλα τα Landing Pages του eshop σας όπως, προσθήκη στο καλάθι, προσθήκη στα αγαπημένα, ολοκλήρωση αγοράς, εγγραφή στο Newsletter κοκ, βελτιστοποιούν τις συνθήκες περιήγησης του χρήστη.


2. Δημιουργήστε Λίστες με τα προϊόντα στα social media και συνδέστε τες με το eshop σας.

Facebook, Instagram & Google, σας δίνουν τη δυνατότητα, να ανεβάσετε το προϊοντικό σας κατάλογο, μαζί με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες που αφορούν τα προϊόντα σας. (δείτε την παρακάτω εικόνα)



Εκμεταλλευθείτε όλες τις θέσεις (placements) που σας επιτρέπουν προϊόντική προβολή, η οποία μπορεί να οδηγήσει τους χρήστες στο Online καστάστημά σας.


3. Χρησιμοποιείστε το Email Marketing.

Welcome Emails. Ακόμη κι όταν ένας χρήστης δεν ολοκληρώσει κάποια αγορά, είναι πιθανό να κάνει subscribe στο Newsletter σας. Σε αυτό το σημείο, το Brand σας πρέπει να του απαντήσει καλωσορίζοντάς τον με μία ευγενική πρόσκληση, πχ να ελέγξει τις ενεργές προσφορές του online store σας.


Σημείωση: Κρίσιμο για ένα Brand, είναι να αλληλεπιδρά με το κοινό του οποιαδήποτε στιγμή κι αν κληθεί να το κάνει. Ειδικά, σε αυτή την περίπτωση που ο χρήστης ζητάει από εσάς να τον καταχωρήσετε στην λίστα με τα emails σας, σημαίνει ότι είναι ανοικτός σε οποιαδήποτε επικοινωνία η οποία αφορά τα προϊόντα σας. Αυτό πρέπει να το αξιοποιήσετε κατάλληλα.


4. Product Reviews and Ratings

Η προσθήκη των αξιολογήσεων (reviews) μέσα στις προϊοντικές σας λίστες, έχουν θετική επίδραση στον τζίρο των online πωλήσεών σας. Αποδεδειγμένα, μία τέτοια ενέργεια μπορεί να επιφέρει έως και 80% αύξηση στις ολοκληρωμένες παραγγελίες του καταστήματός σας. Η άποψη των καταναλωτών μετράει και αυξάνει την αξιοπιστία του eshop σας. Συγκεκριμένα, ένας υποψήφιος πελάτης πείθετε πιο εύκολα να προχωρήσει στην αγορά ενός προϊόντος αφού διαβάσει μια κριτική για αυτό, παρά να δει μια εντυπωσιακή διαφήμιση για αυτό.


Σημείωση: Αναλογιστείτε πόσο σημαντικό είναι να μιλούν για τα προϊόντα σας και οι πελάτες σας.


5. Δημιουργήστε μια μοναδική εμπειρία περιήγησης

Αυτό που μπορεί να σας κάνει ξεχωριστούς, αποτελεί η δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας online περιήγησης. Πολλοί χρήστες του διαδικτύου, είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν τις αγορές τους, αρκεί να βρούνε προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες τους.


Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση των πελατών σας...


Μία εμπειρία περιήγησης προτείνεται να είναι προσωποποιημένη και πάντα βάσει των αναγκών των καταναλωτών. Σκεφτείτε πόσο πιο ολοκληρωμένη θα ήταν η εμπειρία σας αν λίγο πριν την αγορά ενός t-shirt είχατε την δυνατότητα να δείτε και με πιο παντελόνι μπορείτε να το συνδυάσετε;


Ένα καλό παράδειγμα φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:



6. Μην ξεχνάτε τους πελάτες σας

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να εμφανιστείτε σε χρήστες που έχουν κάνει αγορές από εσάς, αλλά έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε.


Χρησιμοποιήστε αφορμές από την καθημερινότητα και προσεγγίστε, με διακριτικό τρόπο, όσους έχουν εμπιστευθεί τις αγορές τους σε εσάς. Μία ονομαστική εορτή, αποτελεί μια καλή ευκαιρία για να στείλετε ένα email σε όσους γιορτάζουν, το οποίο θα αφορά μια προσφορά που θα ισχύει μόνο για αυτό (ένας κωδικός για εκπτωτικό κουπόνι).


Καταλήγοντας, αντιλαμβάνεστε ότι μια digital marketing στρατηγική αναπτύσσεται οργανικά και προσαρμόζεται πάντα ανάλογα με τις απαιτήσεις αλλά και τον ανταγωνισμό σας.


Μην διστάζετε λοιπόν, να κάνετε το κάτι παραπάνω για εσάς και την επιχείρησης σας, ειδικά τώρα που οι υποψήφιοι νέοι πελάτες βρίσκονται καθημερινά πίσω από κάποια οθόνη.



Καλές Πωλήσεις!
Αλέξανδρος Τιγγινάγκας
Performance Marketing Analyst
RDC Informatics