7 SEO Πρακτικές που γίνονται ευκολότερες όταν υπάρχει αυξημένο PageRank/Domain Authority

19/03/20207 SEO Πρακτικές που γίνονται ευκολότερες όταν υπάρχει αυξημένο PageRank/Domain Authority

Ποιοι παράγοντες βελτιώνονται καθώς βελτιώνεται η κατάταξη PageRank ή Domain Authority μιας ιστοσελίδας, και πώς συμβαίνει αυτό; Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε 7 SEO πρακτικές, που γίνονται ευκολότερες αν επενδύσετε στο χτίσιμο των συνδέσμων (link building) και στην αύξηση του authority της ιστοσελίδας σας.



Στο SEO αγαπάμε και δίνουμε τεράστια έμφαση στους συνδέσμους (links). Γιατί όμως το κάνουμε αυτό; Τι κάνουν οι σύνδεσμοι για εμάς; Μπορεί να μην το αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς, όμως κάνουν πολλά περισσότερα απ’ όσα περιμένουμε. Ο τίτλος του άρθρου είναι “7 SEO Πρακτικές που γίνονται ευκολότερες όταν έχουμε αυξημένο PageRank/Domain Authority”. Γιατί λοιπόν επιλέξαμε τους αλγορίθμους PageRank και Domain Authority;


Η απάντηση είναι ότι, και οι δύο αλγόριθμοι μετράνε την ισχύ ενός συνδέσμου (link power), δηλαδή τον αριθμό και την ποιότητα των links μαζί.


Ας δούμε όμως τις 7 SEO πρακτικές που γίνονται ευκολότερες όταν υπάρχει αυξημένο PageRank/Domain Authority.


1. Δυνατότητα Κατάταξης

Το πρώτο πράγμα που μαθαίνουν όλοι όσοι ασχολούνται με SEO είναι ότι τα links βοηθούν στην κατάταξη. Και το κάνουν αυτό με πολλούς τρόπους. Μπορείτε να πετύχετε υψηλότερη κατάταξη. Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε περισσότερα keywords, και κυρίως, περισσότερα ανταγωνιστικά keywords.


Μια καλή πρακτική που μπορείτε να ακολουθήσετε εάν θέλετε να κατατάξετε ένα keyword στην ιστοσελίδα σας, είναι να κάνετε ένα απλό googlάρισμα. Ελέγχοντας το Page Authority όλων των ιστοσελίδων που εμφανίζονται ψηλά στην αναζήτηση, θα δείτε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας για τα top keywords που επιλέξατε και θα έχετε μια αρκετά καλή ιδέα για τις δυνατότητες κατάταξης αυτού του keyword.


2. Crawl budget

Μπαίνοντας στην ουσία του θέματος, ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη αυτής της μεταφοράς δύναμης μεταξύ links (link equity) είναι το crawl budget.


“Crawlers” είναι τα robotάκια της Google, που περνούν το χρόνο τους εξερευνώντας ιστοσελίδες στο διαδίκτυο. Στόχος λοιπόν είναι να “αναγκάσετε” αυτά τα προγράμματα να “ξοδέψουν” περισσότερο χρόνο στην ιστοσελίδα σας.


Έχοντας μεγαλύτερο link equity, η Google θα αφιερώνει περισσότερο χρόνο στην ιστοσελίδα σας. Αν διαθέτετε λίγα links και εκατομμύρια σελίδες στο site σας, θα είναι πολύ δύσκολο στην Google να προσπελάσει και να κατατάξει όλες αυτές τις σελίδες. Αν όμως έχετε ένα Domain Authority 100 στα 100 (π.χ. eBay, Amazon, Google), τότε ναι, θα μπορέσετε να προσελκύσετε τον crawler της Google.


3. Ταχύτητα Κατάταξης

Αυτά που αναφέρουμε παραπάνω θα γίνουν επίσης με μεγαλύτερη ταχύτητα. Ίσως καταφέρετε το “πεινασμένο” crawler της Google να πλησιάσει τις ιστοσελίδες σας, ακόμη και με χαμηλό Domain Authority, αλλά θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να τις ξαναεπισκεφτεί. Με μεγαλύτερο Domain Authority, η Google θα προσπελάσει και θα ταξινομήσει το περιεχόμενό σας πολύ γρηγορότερα.


Αν λοιπόν έχετε μια ιστοσελίδα που ανανεώσατε πρόσφατα, θα δείτε την Google να την ανανεώνει γρηγορότερα, ανάλογα με το authority που έχει αυτή η σελίδα. Αυτό θα το δείτε και στα SERP. Αν έχετε title tags ή meta descriptions που δεν ισχύουν πλέον, μπορείτε να ζητήσετε από τον crawler της Google να τα προσπελάσει, πατώντας το εργαλείο “Submit URL”. Γενικά όμως, μια σελίδα με μεγαλύτερο authority έχει και μεγαλύτερη μεταφορά δύναμης εισερχόμενων links και θα δείτε αυτές τις αλλαγές να ενημερώνονται πολύ πιο γρήγορα απ’ ότι θα συνέβαινε με χαμηλή μεταφορά δύναμης (link equity).


4. Ισχυρότερα links

Αυτό είναι από τα αγαπημένα μας! Με αυξημένη μεταφορά δύναμης (link equity), τα δικά σας links γίνονται ισχυρότερα, και αυτό σας δίνει απίστευτη δύναμη κατάταξης καθώς τα εσωτερικά links, γίνονται δυνατότερα. Έτσι γίνεται και η κατάταξη ευκολότερη. Η καλύτερη πρακτική που μπορείτε να κάνετε όταν έχετε υψηλό authority, είναι τα εσωτερικά links, το οποίο είναι παιχνιδάκι.


Όμως και τα links σε άλλες σελίδες αποκτούν μεγαλύτερη αξία, πράγμα που σας καθιστά πιο ελκυστικό στόχο.


5. Απομόνωση από “κακά” links

Έχοντας μεγαλύτερη μεταφορά δύναμης, είστε κατά κάποιον τρόπο προστατευμένοι από τα κακά links. Αν από την άλλη έχετε χαμηλό link equity και δεχτείτε είσοδο προερχόμενη από spam links, ρισκάρετε κάποια ποινή ή αρνητικό SEO.


Αν έχετε όμως μεγάλο αριθμό links, μερικά “κακά” links δεν θα σας βλάψουν. Ένας εύκολος τρόπος να το σκεφτεί κανείς είναι με ποσοστά. Αν αυτά τα “κακά” links αποτελούν μικρή μερίδα του συνόλου των links, δηλαδή μικρό ποσοστό, τότε μπορείτε να νιώθετε κάπως “απομονωμένοι” από την επίδραση των “κακών” links.


6. Λιγότερη “Υπερ-βελτιστοποίηση”


Η Google έχει δηλώσει ότι πλέον δεν εφαρμόζει κάποια ποινή υπερ-βελτιστοποίησης. Παραδόξως όμως, πολλοί SEO Experts αντιλαμβάνονται ότι όταν ξεκινάς ένα μικρό site, είναι πολύ εύκολο να υπερ-βελτιστοποιήσεις τα keywords με απόλυτη αντιστοιχία και όχι με την κατάταξη. Το κλειδί αποτελεί το γεγονός ότι: με το SEO, θέλουμε ποικιλία.


Με πολλά links, είναι πιο εύκολο να υπάρξει ποικιλία και υπάρχει πολύ λιγότερο ρίσκο υπερ-βελτιστοποίησης με εσωτερικό linking σε αγκιστρωμένο κείμενο κατ’απόλυτη αντιστοιχία. Αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας. Με υψηλότερο Domain Authority θα καταφέρετε πολλά περισσότερα.


7. Το φαινόμενο της χιονοστιβάδας


Με περισσότερα links, όλα είναι ευκολότερα. Όταν ξεκινάτε την κατάταξη και ο κόσμος αρχίζει να σας βλέπει στις σελίδες αποτελεσμάτων, θα ξεκινήσετε να παίρνετε περισσότερα links. Περισσότερα links σημαίνουν μεγαλύτερη κατάταξη. Και πάει λέγοντας..


Περισσότερος κόσμος θα θέλει να συσχετιστεί και να συνεργαστεί μαζί σας. Επίσης θα δεχτείτε περισσότερα spam αιτήματα, αιτήματα για links κτλ., άρα δεν θα είναι ευχάριστο. Γενικά όμως, όσο υψηλότερο Domain Authority διαθέτετε, τόσο υψηλότερο PageRank έχετε, τόσο πιο εύκολη θα είναι η ζωή σας, και θα θέλετε απλά να το βελτιώνετε, μέρα με τη μέρα.


Οι SEO Experts της RDC Informatics μπορούν προετοιμάσουν ένα μοναδικό σύνολο υπηρεσιών που θα κάνει το web site σας να ξεχωρίσει. Ελάτε να αναδείξουμε σωστά την επιχείρησή σας μέσω των μηχανών αναζήτησης, μοιράζοντας το διαφημιστικό σας μήνυμα σε όλο τον κόσμο.