Μεταμορφώστε την επιχείρησή σας με ενσωμάτωση ERP & e-commerce

12/01/2022Μεταμορφώστε την επιχείρησή σας με ενσωμάτωση ERP & e-commerce


Η συνήθης πρακτική για τις επιχειρήσεις είναι ο διαχωρισμός μεταξύ front και back office, κάτι που επεκτείνεται και στο πεδίο του e-commerce. Στο front office οι επιχειρήσεις διαθέτουν websites για να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους, ενώ το back office περιλαμβάνει μια σειρά απαραίτητων workflows. Το ERP υποστηρίζει τις διεργασίες αυτές και η ενσωμάτωση του ERP με το e-commerce προσφέρει σημαντικότατα πλεονεκτήματα.


Το e-commerce σήμερα

Η καθημερινή λειτουργία μιας επιχείρησης e-commerce περιλαμβάνει πλήθος μη αυτοματοποιημένων εργασιών, οι οποίες ποικίλουν από τις πιο απλές (όπως η εισαγωγή δεδομένων σε φόρμες) μέχρι πιο σύνθετες που σχετίζονται με τη μεταφορά δεδομένων μεταξύ εφαρμογών. Αν και σημαντικές, αυτές οι εργασίες είναι χρονοβόρες και μπορεί να γίνουν λανθασμένα.


Ο αυτοματισμός αποτελεί τη λύση, καθώς με την ενσωμάτωση, το ERP και η πλατφόρμα e-commerce ανταλλάσσουν δεδομένα αυτόματα, κάτι που επιταχύνει και βελτιστοποιεί τη διαδικασία ενώ παράλληλα, αποτρέπει τα λάθη. Η εξοικονόμηση χρόνου στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης είναι σημαντικό όφελος, παρέχοντας τη δυνατότητα στους ανθρώπους της να επικεντρωθούν σε πιο παραγωγικές εργασίες.


Συνοχή δεδομένων και κεντρική διαχείριση

Στην περίπτωση του e-commerce, τα δεδομένα προέρχονται από πολλαπλές πηγές και κατευθύνονται σε πολλαπλές κατευθύνσεις. Οι πελάτες κάνουν online παραγγελίες, ενεργοποιώντας διεργασίες τοποθέτησης παραγγελιών και πληρωμής. Αφότου αποσταλεί μια παραγγελία, η επιχείρηση θα πρέπει να ενημερώσει τον πελάτη σχετικά με την πορεία της, ενώ ταυτόχρονα ενημερώνει το inventory και ελέγχει το επίπεδο του στοκ, ώστε να αποτρέψει αιφνίδιες ελλείψεις. Κι αυτός είναι ο ρόλος των πωλήσεων, του λογιστηρίου και όλων των εμπλεκόμενων μερών στη διαχείριση δεδομένων. Η ενσωμάτωση ERP και e-Shop διαχειρίζεται και ενισχύει τη συνοχή και τη διαφάνεια των δεδομένων σας, κάτι που επηρεάζει θετικά την παραγωγικότητα και την εμπειρία των πελατών.


Ελάχιστος χρόνος ολοκλήρωσης παραγγελιών

Οι online πωλήσεις γίνονται σε δύο βήματα: οι πελάτες αναζητούν αυτό που θέλουν, μέχρι να φτάσουν στην τοποθέτηση της παραγγελίας. Στη συνέχεια, το προϊόν παίρνει την πορεία από την αποθήκη στον προορισμό του. Η ενσωμάτωση ERP και e-commerce ενοποιεί και αυτοματοποιεί τη λήψη και δρομολόγηση παραγγελιών. Οι πληροφορίες της παραγγελίας μεταφέρονται σε πραγματικό χρόνο στη διαχείριση παραγγελιών και στα συστήματα της αποθήκης όπου γίνεται η άμεση επεξεργασία τους. Με τον τρόπο αυτόν, περικόπτεται δραστικά ο χρόνος που μεσολαβεί από την καταχώρηση της παραγγελία ως την παράδοσή της.


Ικανοποιητική εξυπηρέτηση πελατών

Το customer service είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρηση. Η δημιουργία προσωποποιημένων και βοηθητικών αποκρίσεων στις αναζητήσεις των πελατών, απαιτεί ενημερωμένα δεδομένα (πελατών και προϊόντων). Επιπλέον, δυνατότητα προσέγγισης πελατών μέσω εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας, καθώς και βαθιά γνώση των προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης. Ουσιαστικά, το customer service αποτελεί το νευραλγικό κέντρο όλων των ομάδων και τμημάτων. Η ενσωμάτωση ERP και e-commerce καθιστά ευκολότερο για τους υπαλλήλους της επιχείρησης να αντιδρούν σε πραγματικό χρόνο στις απαιτήσεις των πελατών, προσφέροντάς τους πχ πρόσφατες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας τους.


Πηγή: Softone blog