Blog

Blog

«RDC Informatics: Στην αιχμή των τεχνολογικών εξελίξεων» συνέντευξη του κ. Σπύρου Δημητρούκα, Διευθυντή της Επιχειρηματικής Μονάδας Business Software της RDC Informatics στο περιοδικό HR Professional

 25 Απρ 2017
Έχοντας συμπληρώσει 2 δεκαετίες δραστηριοποίησης στην αγορά Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, ο Σπύρος Δημητρούκας, Διευθυντής της Επιχειρηματικής Μονάδας Business Software της RDC Informatics αναλύει τους παράγοντες της επιτυχημένης πορείας της RDC Informatics. Τον Ιανουάριο ...

«Στρατηγική επένδυση στην Έρευνα & Ανάπτυξη» συνέντευξη του κ. Διονύση Κουτσαντώνη, διευθυντή επιχειρηματικής ανάπτυξης της RDC Informatics στο περιοδικό HR Professional

 25 Απρ 2017
Ο Διονύσης Κουτσαντώνης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της RDC Informatics και υποψήφιος διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο Πειραιά με θέμα το σχεδιασμό Συστημάτων Προσαρμοστικής Μάθησης (Adaptive e-learning systems) αναφέρθηκε στην έντονη παρουσία που διαθέτει η εταιρεία στην αγορά της εκπαίδευσης, ενώ μίλησε και για την καινοτόμα πλατφόρ...

«Ο άνθρωπος ως innovative multi-stakeholder» συνέντευξη του κ. Άρη Κωτσάκη, Συμβούλου Στρατηγικής Ανάπτυξης της RDC Informatics στο περιοδικό HR Professional

 25 Απρ 2017
Για τη χρήση και την αξιοποίηση της πλατφόρμας MELO® αναφορικά με την στρατηγική ανάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίου σε επιχειρήσεις και οργανισμούς μίλησε ο Άρης Κωτσάκης, Σύμβουλος Στρατηγικής Ανάπτυξης της RDC Informatics, και υποψήφιος διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο Πειραιά με θέμα τη Στρατηγική Διακυβέρνηση (Strategic Governance)...

Μήπως το Internet of Things θα αλλάξει και τη δική σας επιχείρηση;

 18 Απρ 2017
Το Internet of Things, το οποίο το καταναλωτικό κοινό μπορεί να μην το γνωρίζει ακόμα, έχει αρχίσει πραγματικά να γοητεύει τον επιχειρηματικό τομέα! H σύνδεση όλων των συσκευών -που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας- μέσω ασύρματης επικοινωνίας είναι η ιδέα στην οποία απευθύνεται ο όρος Internet of Things. H Embarcadero, σε μια πρόσφατη έρ...

Το αποτελεσματικό CRM δημιουργεί πιστούς πελάτες

 31 Μαρ 2017
Η σωστή διαχείρηση των σχέσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη είναι ζωτικής σημασίας για μια εταιρεία που επιχειρεί να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών της και φυσικά το customer loyalty. Οι λύσεις CRM (Customer Relationship Management) αποτελούν τον ιδανικό σύμμαχο των επιχειρήσεων που έχουν ανεβάσει ψηλά τον πήχη και επιθυμ...

5 λόγοι που το Landing Page παρουσιάζει υψηλό Bounce Rate

 17 Μαρ 2017
Κάθε Landing page μπορεί να διαφέρει, αναλόγως φυσικά και με τα μηνύματα που επιθυμεί να περάσει στον επισκέπτη του website. Παρόλα αυτά όμως το υψηλό bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης) είναι ένα πρόβλημα που αφορά κάθε επιχείρηση που βλέπει ότι η ιστοσελίδα της δεν έχει τη ‘’κίνηση’’ και τους επισκέπτες που ανέμενε. Αντί να περάσουμε σε πιο βα...

Πως μπορεί το Cloud ERP να γίνει το ‘’φάρμακο’’ και της δικής σας επιχείρησης.

 07 Μαρ 2017
Αν υπάρχει ένα σύγχρονο trend που οι επιχειρήσεις σπεύδουν να εφαρμόσουν, αυτό δεν είναι άλλο από το Cloud ERP. Μέσα από τις λύσεις που παρέχει, το Cloud ERP προσφέρει στις επιχειρήσεις τα εφόδια που χρειάζονται για την αναβάθμιση των λειτουργιών τους. Τι διαφορετικό δίνει στις επιχειρήσεις το Cloud ERP; - Τα Updates γίνονται αυτόματα κ...

Soft1 tips & tricks: The Pivot Analysis

 21 Φεβ 2017
Οι προηγμένες τεχνολογικές ικανότητες του Soft1 γίνονται ακόμα πιο κερδοφόρες για εσάς και την επιχείρηση σας, με τη χρήση μερικών tips & tricks. Δημιουργία αναφοράς Pivot με ένα μόνο κλικ: Κάθε εταιρεία έχει την ανάγκη να ‘’προβλέπει’’, με όσο μεγαλύτερη ακρίβεια γίνεται, τη κίνηση της αγοράς, χρησιμοποιώντας τα στοιχ...

3 + 1 τρόποι να αυξήσετε τις εγγραφές email στο e-shop σας

 01 Φεβ 2017
Η διαδικασία εύρεσης περισσότερων subscribers στο e- shop σας ορισμένες φορές μπορεί να γίνει ιδιαίτερα δύσκολη. Παρ όλα αυτά όμως, είναι από τις πιο σημαντικές κινήσεις marketing που θα πρέπει να υιοθετήσετε και χρόνο με το χρόνο αποδεικνύεται "θησαυρός" για όσους ξέρουν να τη χρησιμοποιούν προς όφελός τους. Σίγουρα θα γνωρίζετε, αν όχι όλα, τουλ...

Πως θα αντιμετωπίσετε τα αρνητικά σχόλια στη σελίδα της εταιρείας σας στα Social Media

 01 Ιαν 0001
‘’Either positive or negative comments are good because it shows I am still relevant.’’ - Justin Guarini Όσοι από εσάς έχετε αποκτήσει κάποια εμπειρία στην ανάπτυξη μιας εταιρικής σελίδας σε κάποιο κοινωνικό κανάλι επικοινωνίας (Facebook, Twitter, Instagram κ.α), ξέρετε πλέον ότι είναι σχεδόν αδύνατον να αποφύγετε τα αρνητικά σχόλ...